Wiele razy słyszałem opinie, że reklama własnego fanpage’a nie jest dobrym rozwiązaniem z uwagi na skojarzenia ze spamem. Tymczasem prowadzenie takiego profilu może przynieść niemałe korzyści. Trzeba mieć oczywiście widownie, która będzie czytać i reagować na nasze posty oraz zdjęcia. Na początku o to trudno, bowiem nasz profil polubią zapewne tylko znajomi i rodzina. Jak zatem przyciągnąć tzw. fanów?
Tutaj pomocne są reklamy Facebook Ads, które docierają do osób zainteresowanych naszą usługą czy produktem. Przykładowo jeśli nasza strona dotyczy podróży to reklama taka wyświetli się tylko tym użytkownikom, którzy interesują się turystyką, należą do grup podróżnych itp. Wtedy mamy pewność, że użytkownik który polubi nasz profil będzie potencjalnie zainteresowany naszą ofertą. Warto także zlecić prowadzenie profilu profesjonalnej agencji social media.
Facebook proponuje kilka typów reklam. Na początku oczywiście należy ustalić jaki cel ma mieć fanpage. Czy ma to być promocja nowych usług czy produktów, czy zależny na, na jak największej licznie przekierowań na naszą witrynę. Generalnie możemy wybierać z spośród następujących rodzajów reklam: oferta, polubienie strony, kliki do witryny, promowanie postów, reakcja na wydarzenie, instalacja aplikacji. Trzeba dobrze się zastanowić i wybrać odpowiednio grupę docelową.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz